Gwarancje w efinch.pl i produkty Sparky
Informacje o Gwarancji i Reklamacjach
Produkty sprzedawane przez Sprzedającego mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta bądź dystrybutora. Sprzedający nie udziela żadnej gwarancji na jakiekolwiek sprzedawane produkty z wyjątkiem marki Sparky. Uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej.
W przypadku produktu, na który producent lub dystrybutor udzielił gwarancji, Klient może reklamować produkt posiadający wady korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji - w tym wypadku Klient reklamuje produkt bezpośrednio do gwaranta (podmiotu udzielającego gwarancji). Sprzedawca może być tylko pośrednikiem przekazującym reklamację. Klient według swego wyboru może zgłosić się bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego albo do Sprzedawcy.
Konsument może również skorzystać z uprawnień przysługujących mu od Sprzedawcy z tytułu rękojmi.
Uprawnienia gwarancyjne i uprawnienia przysługujące Klientowi od Sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową są uprawnieniami od siebie niezależnymi.
Gwarantem marki Sparky jest Ablewear Marcin Szczygielski 06-500 Mława Osiedle Młodych 27
Czas na reklamację
2 lata
Dotyczy reklamacji z tytułu rękojmi lub braku zgodności towaru z umową
Rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców w zakresie dopuszczalnym przez prawo
Adres do reklamacji:
Ablewear Marcin Szczygielski
Osiedle Młodych 27
06-500 Mława
Polska
Dodatkowe informacje
- Sprzedający odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
- W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym.
- W przypadku wad lub niezgodności Towaru z ofertą, Konsumentowi przysługuje uprawnienie do reklamacji Towaru poprzez zawiadomienie Sprzedawcy i złożenie oświadczenia woli w dowolnej formie, w szczególności:
- pisemnie na adres: Ablewear Marcin Szczygielski, z siedzibą przy ul. Osiedle Młodych 27, 06-500 Mława
- pocztą elektroniczną na adres e-mail: [email protected]
Procedura reklamacyjna
- Sprzedający w ciągu 14 dni kalendarzowych ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.
- Konsument składając reklamację może zażądać od Sprzedawcy wymiany zakupionego towaru na rzecz wolną od wad albo usunięcia wady.
- Konsumentowi przysługuje również prawo do żądania obniżenia ceny, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie.
- W przypadku uznania, że wada jest istotna bądź, gdy Konsument składa kolejną reklamację wcześniej naprawianego bądź wymienianego towaru, Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od zawartej umowy.
- Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
Zgłoszenie reklamacyjne
Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać następujące dane:
- imię i nazwisko;
- adres do korespondencji, a także adres e-mail oraz numer telefonu;
- przedmiot reklamacji;
- przyczynę reklamacji;
- żądanie rozpoznania reklamacji;
- podpis (własnoręczny podpis w przypadku reklamacji składanej pocztą).
O rezultacie reklamacji
Sprzedający poinformuje Konsumenta o rezultacie reklamacji na adres e-mail, wskazany w zgłoszeniu reklamacyjnym, a w przypadku korespondencji listownej – na adres wskazany przez Konsumenta.
Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Konsumentowi nowego Towaru bądź usunięcia niezgodności, Sprzedawca ponosi koszty dostawy Towaru zarówno odesłania reklamowanego Towaru do Sprzedawcy, jak również ponownej wysyłki Towaru od Sprzedawcy do Konsumenta.